Van Panajachel, via Antigua naar Flores - Reisverslag uit Flores, Guatemala van rent1 - WaarBenJij.nu Van Panajachel, via Antigua naar Flores - Reisverslag uit Flores, Guatemala van rent1 - WaarBenJij.nu

Van Panajachel, via Antigua naar Flores

Door: rent

16 Augustus 2009 | Guatemala, Flores

Hola,

Jullie hebben al even niets gehoord en voordat jullie nu denken dat we uitgestorven zijn; We zitten nu in Flores en ik heb Antigua gebruikt om even ziek, zwak en misselijk te zijn.
Nu gaat het weer maar het is intussen 21.00 u, na een lange reisdag en morgen moeten we weer om 5.00 u. op! Dus daarom morgen de rest van het verhaal en als het lukt foto's.

Hasta luego

Tiny

• 17 Augustus 2009 - 16:53

Ellie:

We vonden het al raar dat we zo lang niks hoorden. dit zijn we niet gewend van jullie.

• 17 Augustus 2009 - 21:19

May En Thea:

wij kunnen ons wel indenken dat als het lichamelijk niet wilt, je wel een rustdag wilt inlassen. we wensen je een goed herstel en wachten op een volgend bericht.

• 18 Augustus 2009 - 11:40

Klaus En Mia:

geen wonder met allemaal dat lekkere eten wat je toch wilt proberen heel vvel plezier met het laatste stuk rondreis.